Breaking News
michelin-germania-ergostasio3

Νέο λουκέτο σε γερμανικά εργοστάσια -Ποιος κατασκευαστής αφήνει εκατοντάδες υπαλλήλους στον δρόμο

Ένας ακόμη κατασκευαστής ελαστικών ανακοίνωσε την πρόθεσή του να βάλει λουκέτο σε εργοστάσιά του στη Γερμανία μεταφέροντας αλλού την παραγωγή.

Η Γερμανία βλέπει τον κλάδο της ισχυρής αυτοκινητοβιομηχανίας της να δέχεται συνεχώς νέα χτυπήματα και να αποδυναμώνεται με διάφορες εταιρείες να κλείνουν τα εργοστάσιά τους και να εγκαταλείπουν τη χώρα γα οικονομικούς λόγους.

Η Michelin είναι ο τελευταίος μέχρι στιγμής κατασκευαστής ελαστικών που ανακοινώνει σημαντικές αλλαγές στις επιχειρήσεις της στην ισχυρότερη οικονομία της Ευρώπης, έπειτα και από αντίστοιχη ανακοίνωση της Goodyear που έγινε πριν από μερικές ημέρες.

Ειδικότερα, η Michelin ανακοίνωσε την απόφασή της να προχωρήσει σε αναδιάρθωση των επιχειρήσεων της στη Γερμανία με τη σταδιακή μείωση της παραγωγής και το κλείσιμο των εργοστασίων της σε Karlsruhe και Trier, ενώ το ίδιο ανακοίνωσε και για το εργοστάσιό της στο Homburg.

Ο Γάλλος κατασκευαστής θα κλείσει με αυτό τον τρόπο τα τρία από τα πέντε εργοστάσια που έχει επί γερμανικού εδάφους, ενώ παράλληλα θα μεταφέρει Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών από την Karlsruhe όπου βρίσκεται σε νέα τοποθεσία στη γειτονική Πολωνία.

Ο αντίκτυπος της πανδημίας του κορονοϊού και οι γεωπολιτικές εξελίξεις στη Γηραιά Ήπειρο που έχουν οδηγήσει, μεταξύ άλλων, στον υπερτριπλασιασμό του ενεργειακού κόστους συγκαταλέγονται στους λόγους που η Michelin προχωρά στο κλείσιμο των γερμανικών της εργοστασίων.

Για την απόφασή της η Michelin επικαλείται επίσης και τη συρρίκνωση της αγοράς ελαστικών για τους παραδοσιακούς κατασκευαστές, λόγω της «εισβολής» φθηνότερων ανταγωνιστικών προϊόντων από την Ασία και τις χώρες της Λατινικής Αμερικής, που επηρεάζουν ακόμη και την κρίσιμη για τη εταιρεία αγορά των ελαστικών για φορτηγά και οχήματα βαρέως τύπου.

H Michelin κάνει λόγο για έλλειψη ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων της στη Γερμανία αναφορικά με τις τιμές των προϊόντων της τόσο για τις ευρωπαϊκές αγορές όσο και για τις αγορές εκτός Γηραιάς Ηπείρου.

Η απόφαση των Γάλλων που έκλεισαν έναν ακόμη εργοστάσιό τους στη Γερμανία το 2019, θα οδηγήσει σταδιακά στην έξοδο περισσότερους από 1.500 υπαλλήλους της έως και το τέλος του 2025, ενώ 1.400 ακόμη θα απολυθούν από εργοστάσια της στις Η.Π.Α.

Πηγή: carandmotor.gr



Ακολουθήστε το EPIRUSJOURNAL στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!